• Gmail cu domeniul dvs.

G Suite Business

Cele mai importante funcții: Gmail în propriul domeniu, calendar integrat pentru firme, spațiu nelimitat pentru date, partajarea documentelor, SLA 99,9%, control complet asupra datelor firmei, opțiuni avansate de administrare și de control.

Promoție pentru prima lună si primul an

10,40 €

9

,00

 € fara TVA / lună

  • Alegeți un plan

  • Gmail în propriul domeniu
  • Spațiu nelimitat pentru date pentru conturile cu 5 utilizatori
  • Control complet asupra datelor firmei
  • Colaborare online pentru documente
  • Gestionarea ușoară a serviciului prin consola de administrare
  • Arhivarea datelor cu Google Vault
  • Motor de căutare pentru conținut referitor la firmă cu Google Cloud Search
  • Calendare online integrate
  • Acces de pe laptop, tabletă sau telefon
  • Fără publicitate și spam

Descriere detaliată

G Suite logo

Tot ce este necesar pentru o muncă eficientă

G Suite (mai demult Google Apps for Work) este o suită de aplicații populare Google, care vă ajută să economisiți timp la îndeplinirea anumitor sarcini în firma dvs

Gmail cu o adresă unică

Utilizați versiunea de afaceri a poștei Gmail. Cu G Suite veți primi o adresă de e-mail profesională în propriul domeniu și veți începe să construiți propriul brand.

Acces offline

Cu G Suite aveți acces la toate mesajele e-mail și la documente fără a fi nevoie să vă conectați la Internet. Toate modificările efectuate vor fi sincronizate după reconectare.

Spațiu mai mare

G Suite oferă fiecărui utilizator 30 GB în versiunea Basic. În versiunea Business veți obține spațiu nelimitat pentru fișierele și mesajele dvs.

Colaborare online

Cu G Suite puteți să modificați documente cu echipa dvs. sau cu persoane din afara firmei pentru a lucra în timp real și cu cea mai recentă versiune a fișierului.

Plăți electronice securizate

Plata securizată prin secure gateway

Preț în euro de la început până la sfârșit

Fără costuri ascunse

Configurare ușoară

Setarea aplicației este o plăcere.

Compararea produselor

Gmail în propriul domeniu
avem
avem
Spațiu pentru date în Google Cloud
30 GB
Nelimitat (sub 5 ut. 1 TB)
Acces la documente online
avem
avem
Fără publicitate și spam
avem
avem
Control complet asupra datelor firmei
avem
avem
Gestionarea dispozitivelor mobile
avem
avem
Videoconferințe în Hangouts Meet
până la 25 de persoane
până la 50 de persoane
Google Vault - arhivarea datelor
lipsă
avem
Google Cloud Search - motor de căutare pentru conținutul firmei
lipsă
avem
Discuri de echipă
lipsă
avem
Selectarea locului de stocare a datelor
lipsă
avem

Produse similare

Business Email

3,00 € fara TVA

SiteLock Professional

34,80 € fara TVA

SiteLock Premium

57,96 € fara TVA

SiteLock Basic

11,40 € fara TVA

Întrebări și răspunsuri

Care este diferența dintre G Suite și aplicațiile Google gratuite?

G Suite Basic vs Business – care sunt diferențele dintre pachete?

Pot să creez alias-uri în G Suite?

Pot cumpăra aplicații individuale G Suite?

Ce este G Suite?

G Suite este o suită de aplicații de la Google, dedicată utilizatorilor de afaceri. Cu G Suite, firmele care folosesc Gmail în munca zilnică pot transfera adrese către propriul domeniu, transformând @gmail.com într-un sufix profesional și unic asociat cu firma. În plus, G Suite garantează mai mult spaţiu (30 GB sau spaţiu nelimitat în cloud), filtre de spam avansate, posibilitatea de a crea alias-uri (de ex. vanzare@firmamea.ro), şi, ceea ce este extrem de important pentru multe companii, control complet asupra datelor deținute, care, în cazul soluţiilor gratuite, nu este atât de evident.

G Suite și RGPD

Google își dezvoltă infrastructura Cloud de mulți ani, punând un mare accent pe securitatea acestei soluții. G Suite este un produs dedicat clienților de afaceri și, prin urmare, adaptarea sa la cerințele Uniunii referitoare la RGPD (GDPR) este un element foarte important al serviciului. Printre elementele de securitate, care susțin cerințele regulamentului se numără printre altele: verificarea în două etape a utilizatorilor, criptarea cheilor de securitate, monitorizarea log-urilor (jurnalelor de activitate). În versiunea Business, există de asemenea posibilitatea ca utilizatorul să aleagă o locație de stocare a datelor pe servere situate în Europa.