google-workspace-logo.png
  1. Marketplace
  2. Pentru companii
  3. Google Workspace Standard

Gmail cu domeniul dvs.

Google Workspace Standard

Google Workspace Business Standard (fost G Suite Business) este o suită de birou cu aplicații care vor facilita munca în compania dvs. 2 TB de spațiu pentru fiecare utilizator pe Google Drive, o unitate de disc partajată pentru echipa dvs. și capacitatea de a găzdui întâlniri Google Meet pentru 150 de persoane - acestea sunt doar câteva dintre avantajele pe care Google Workspace le va aduce organizației dvs. 

Doriți să cumpărați Google Workspace mai ieftin?

12

,60

 fara TVA / lună

Alegeți un plan

  • poșta Gmail pentru companie

  • Google Meets pentru 150 de persoane

  • Înregistrări ale întâlnirilor video pe Google Drive

  • 2TB pe Google Drive

  • Google Currents

  • Căutare de date în interiorul organizației

  • Securitate și gestionare

Descriere detaliată

Google Workspace - noul G Suite pentru firme

În pachetul Google Workspace Business Standard veți primi poștă pentru firme Gmail, Google Meet, Google Chat, Calendar, Google Drive, Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites, Google Keep și Currents. Integrarea completă a datelor între aceste aplicații vă va permite să vă concentrați asupra sarcinilor de fiecare zi, în loc de gestionarea lor. 

Poșta Gmail pentru companii în propriul domeniu

Asigurați pentru organizația dvs. adrese de e-mail profesionale cu numele companiei dvs. Uitați de serviciile de e-mail gratuite. Uitați de reclame, spam și încercări de phishing sub formă de e-mailuri false. În acest fel, veți asigura securitatea angajaților dvs. și a întregii companii.  Munca la distanță cu Google Workspace

Google Workspace  în Docs, Sheets sau Slides, acceptă, de asemenea, fișiere cu alte extensii (de exemplu .docx sau .xlsx din Office 365).

Datorită acestui lucru înlesnește munca cu fișiere din exterior fără a modifica formatarea în interior. Și toate fișierele pot fi plasate de fiecare angajat în propriul Google Drive cu o capacitate de 2TB (pentru fiecare utilizator) sau pe  disc comun partajat care va fi accesibil pentru întreaga echipă. 2TB de date sunt echivalenți cu peste jumătate de milion de melodii salvate în format MP4 sau un sfert de milion de fotografii cu o rezoluție de 24 megapixeli. Impresionant, nu-i așa?

Partener-Google-GSuite-4.jpg

IONOS este unul dintre cei mai mari parteneri Google Cloud din CEE.

Plăți electronice securizate

Plăți electronice securizate

Plata securizată prin secure gateway

Preț în euro de la început până la sfârșit

Preț în euro de la început până la sfârșit

Fără costuri ascunse

Configurare ușoară

Configurare ușoară

Setarea aplicației este o plăcere.

Specificatii

Google Workspace Business Starter

vezi descriere

Google Workspace Standard

vezi descriere

Google Workspace Plus

vezi descriere

Preţ fara TVA / lună

6,69 € fara TVA12,60 € fara TVA19,65 € fara TVA

Poșta Gmail

Poșta Gmail în propriul domeniu

Protecție avansată împotriva phishing-ului și spamului

Fără publicitate

Instrumentele Google

Pachetul de birou

Docs, Sheets, Slides, Forms, Calendar

Google Currents

Cloud Search

Spațiu în cloud

Google Drive

30GB pentru 1 utilizator2TB pentru 1 utilizator5TB pentru 1 utilizator

Editarea și partajarea fișierelor în cloud

Acceptarea fișierelor Office 365

Unități de disc partajate

Comunicare

Google Chat

Google Meet

100 de participanți la întâlnire150 de participanți la întâlnire250 de participanți la întâlnire

Înregistrarea întâlnirilor salvată pe Google Drive

Verificarea prezenței în Google Meet

Securitate și gestionare

Verificare în două etape

Program de protecție avansată

Endpoint Management

de bazăde bazăde bază

Google Vault

stocarea, arhivarea și căutarea datelor

ContinuăContinuăContinuă

Produse similare

Utilizarea în siguranță a datelor și administrarea acestora. Aplicații de birou și pentru munca la distanță de la Google. Noul pachet Google Workspace.
Utilizarea în siguranță a datelor și administrarea acestora. Aplicații de birou și pentru munca la distanță de la Google. Noul pachet Google Workspace.

Google Workspace Plus

Utilizarea în siguranță a datelor și administrarea acestora. Aplicații de birou și pentru munca la distanță de la Google. Noul pachet Google Workspace.

19

,65

 fara TVA/lună

Protejarea site-urilor web împotriva atacurilor
Protejarea site-urilor web împotriva atacurilor

- 50%

SiteLock Basic

Protejarea site-urilor web împotriva atacurilor

23,16 €

11

,40

 fara TVA/an

Întrebări și răspunsuri

Care este diferența dintre G Suite și aplicațiile Google gratuite?

G Suite Basic vs Business – care sunt diferențele dintre pachete?

Pot să creez alias-uri în G Suite?

Pot cumpăra aplicații individuale G Suite?

Google Workspace Business Standard 

Poștă securizată Gmail cu o adresă de e-mail într-un domeniu de afaceri

Google Workspace oferă poșta Gmail cu adresă în propriul domeniu, complet securizată și integrată cu Google Calendar. Folosiți poșta Gmail, bine-cunoscută și apreciată, care garantează un nivel ridicat de securitate și disponibilitate a serviciilor la un nivel de 99,99%. În același timp, arătați-le clienților dvs. un profesionalism ridicat datorită e-mailului cu un domeniu legat de afacerea dvs.  

Întâlniri video pentru 150 de participanți + înregistrare

Creați întâlniri și videoconferințe la care pot participa până la 150 de colegi sau Clienți. Faceți prezentări de produse online, rezolvați probleme și purtați discuții de afaceri. În același timp, înregistrați întâlnirile importante, astfel încât să puteți reveni la ele mai târziu sau să le transmiteți persoanelor care nu pot participa la videoconferință. Nu vă faceți griji cu privire la calitatea conexiunii, deoarece Google Meet garantează o calitate foarte înaltă a transmisiei audio / video în timpul conversației dvs. video.  

2 TB spațiu de stocare în cloud pentru fiecare utilizator

Folosiți spațiul foarte încăpător și securizat, Google Drive, pentru stocarea contractelor, fișierelor, bazelor de date și documentelor companiei. Datorită Google Drive, fiecare utilizator primește 2 TB de spațiu cloud care, datorită sistemelor avansate de securitate Google, garantează confidențialitatea datelor salvate în cloud și respectarea cerințelor GDPR.  

Mecanisme de securitate și gestionare

Google oferă utilizatorilor săi un panou citeț și intuitiv pentru administrarea serviciului Google Workspace în organizațiile lor. Datorită panoului de administrare Google, administratorii din organizația dvs. pot administra cu ușurință și eficient nu numai funcționarea serviciilor și instrumentelor Pachetului Google Workspace, ci și securitatea companiei dvs. 

Implicare și flux mai mare de informații în Currents

Currents este un mediu deschis în care angajații pot împărtăși informații și pot discuta despre tot ceea ce ține de organizația dvs. Datorită interfeței asemănătoare cu site-ul unei rețele sociale, veți crea un loc perfect pentru implicarea angajaților în viața companiei. 

Date interne în Cloud Search

Motorul de căutare Cloud Search disponibil în Workspace vă ajută să găsiți și mai rapid cele mai importante informații și să vă organizați munca în timpul zilei. În pachetul Business Standard, motorul de căutare de date funcționează numai în interiorul organizației dvs., facilitând găsirea documentelor, atașamentelor, evenimentelor etc.