google-workspace-logo.png

Gmail cu domeniul dvs.

Google Workspace Business Starter

Google Workspace Business Starter (fostul G Suite Basic) este o suită de birou cu aplicații care vor facilita munca în compania dvs. Indiferent dacă sunteți la serviciu, acasă sau la școală, Google Workspace este cel mai bun mod de a crea, comunica și colabora. Vedeți mai jos ce este inclus în pachetul Google Workspace Business Starter.

Doriți să cumpărați Google Workspace mai ieftin?

6

,69

 fara TVA / lună

Alegeți un plan

  • poșta Gmail în propriul domeniu

  • 30GB pe Google Drive

  • întâlniri pe Google Meet pentru 100 de persoane

  • Securitate și gestionare

  • Google Currents

Descriere detaliată

Google Workspace - G Suite într-o versiune nouă, mai bună

Toate pachetele Google Workspace includ poștă pentru firme Gmail, Google Meet, Google Chat, Calendar, Google Drive, Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites, Google Keep și Currents. Prin integrarea tuturor acestor aplicații în Google Workspace, puteți dedica mai mult timp pentru efectuarea sarcinilor în loc de a gestionamuncă.

Gmail pentru firme în Google Workspace

Arătați că sunteți un profesionist și nu mai folosiți servicii gratuite de poștă electronică. Creați-vă un cont Gmail și plasați denumirea firmei în adresa de poşta electronică, de ex., contact@denumireafirmei.ro. În afară de adresa de e-mail personalizată, Google Workspace oferă, de asemenea, protecție avansată împotriva phishing-ului, spamului și lipsa reclamelor. 

Munca la distanță cu Google Workspace

Aveți la îndemână toate instrumentele necesare pentru munca la distanță. Munca zilnică cu documente, foi și prezentări (inclusiv cele  în Office 365) este și mai ușoară, mai ales dacă fiecare utilizator are la dispoziția sa 30GB de spațiu pe Drive. Utilizând Google Workspace, puteți partaja fișiere cu alte persoane  echipei, astfel încât puteți să lucrați în același timp și să vizualizați istoricul modificărilor. În loc de întâlniri față în față, puteți organiza o întâlnire pe Google Meet pentru până la 100 de persoane. 

Partener-Google-GSuite-4.jpg

IONOS este unul dintre cei mai mari parteneri Google Cloud din CEE.

Plăți electronice securizate

Plăți electronice securizate

Plata securizată prin secure gateway

Preț în euro de la început până la sfârșit

Preț în euro de la început până la sfârșit

Fără costuri ascunse

Configurare ușoară

Configurare ușoară

Setarea aplicației este o plăcere.

Specificatii

Google Workspace Business Starter

vezi descriere

Google Workspace Standard

vezi descriere

Google Workspace Plus

vezi descriere

Preţ fara TVA / lună

6,69 € fara TVA12,60 € fara TVA19,65 € fara TVA

Poșta Gmail

Poșta Gmail în propriul domeniu

Protecție avansată împotriva phishing-ului și spamului

Fără publicitate

Instrumentele Google

Pachetul de birou

Docs, Sheets, Slides, Forms, Calendar

Google Currents

Cloud Search

Spațiu în cloud

Google Drive

30GB pentru 1 utilizator2TB pentru 1 utilizator5TB pentru 1 utilizator

Editarea și partajarea fișierelor în cloud

Acceptarea fișierelor Office 365

Unități de disc partajate

Comunicare

Google Chat

Google Meet

100 de participanți la întâlnire150 de participanți la întâlnire250 de participanți la întâlnire

Înregistrarea întâlnirilor salvată pe Google Drive

Verificarea prezenței în Google Meet

Securitate și gestionare

Verificare în două etape

Program de protecție avansată

Endpoint Management

de bazăde bazăde bază

Google Vault

stocarea, arhivarea și căutarea datelor

ContinuăContinuăContinuă

Produse similare

Efectuează copii de rezervă, protejează-ți datele
Efectuează copii de rezervă, protejează-ți datele

-

Acronis Backup

Efectuează copii de rezervă, protejează-ți datele

21,00 €

din

17

,99

 fara TVA/lună

TeamViewer™ este cel mai popular instrument de acces la distanță din lume.
TeamViewer™ este cel mai popular instrument de acces la distanță din lume.

TeamViewer Business

TeamViewer™ este cel mai popular instrument de acces la distanță din lume.

308

,00

 fara TVA/an

TeamViewer™ este cel mai popular instrument de acces la distanță din lume.
TeamViewer™ este cel mai popular instrument de acces la distanță din lume.

TeamViewer Premium

TeamViewer™ este cel mai popular instrument de acces la distanță din lume.

616

,00

 fara TVA/an

Întrebări și răspunsuri

Care este diferența dintre G Suite și aplicațiile Google gratuite?

G Suite Basic vs Business – care sunt diferențele dintre pachete?

Pot cumpăra aplicații individuale G Suite?

Pot să creez alias-uri în G Suite?

Google Workspace Business Starter

E-mail Gmail de încredere cu adresa în domeniului companiei 

Chiar și în versiunea de bază Google Workspace Business Starter, aveți la dispoziție o căsuță de e-mail în propriul domeniu. Primiți și trimiteți e-mailuri din căsuța bine-cunoscută Gmail și arătați clienților profesionalismul dvs. prin domeniul personalizat al adresei de e-mail. Interfața simplă a căsuței de e-mail bazată pe cloud și dispunerea ergonomică a funcțiilor poștei permit familiarizarea rapidă cu modul de utilizare a poștei Gmail, chiar și pentru colaboratorii cu cunoştinţe tehnice de bază.  

Întâlniri online și videoconferințe Google Meet pentru până la 100 de participanți

Creați întâlniri, desfășurați videoconferințe, discutați cu echipa și clienții dvs. utilizând aplicația de videoconferințe Google Meet. Limita de 100 de participanți vă va permite să organizați întâlniri chiar și într-o echipă mare. Nu vă faceți griji cu privire la calitatea audio și video, deoarece Google Meet oferă o calitate excelentă a transmisiei imaginii și sunetului, datorită căreia întâlnirile dvs. video vor avea loc fără impedimente.  

30GB de spațiu în cloud pentru fiecare utilizator

Fiecare utilizator Google Workspace Business Starter primește 30GB într-un spațiu virtual și sigur pentru a stoca date, fișiere și documente importante. În plus, mediul Google Workspace oferă în Google Drive cooperare deplină, editare comună și versionarea fișierelor.  

Mecanisme de siguranță și administrare

Google oferă utilizatorilor săi un panou pentru gestionarea serviciilor Google Workspace. Datorită panoului, administratorii organizației pot administra serviciile și securitatea Google Workspace în organizația lor.  

Creați în Currents un portal pentru angajați

Aplicația Currents, disponibilă în Google Worspace, oferă spațiu pentru discuții deschise între membrii organizației dvs. Prin utilizarea Currents, creați în companie un flux liber de informații și creșteți implicarea angajaților în proiectele și viața organizației.